Zielona Szkoła uczniów klasy III

Galeria » Szkoła » 2018/2019 » Czerwiec » Zielona Szkoła uczniów klasy III

W pierwszych dwóch tygodniach czerwca uczniowie klasy III naszej szkoły wraz z wychowawczynią i p. Larisą Szyra  uczestniczyli w śródrocznym wyjeździe na Zieloną Szkołę. Byliśmy nad morzem w Łebie. Dzięki pięknej, słonecznej pogodzie  w pełni korzystaliśmy ze słonecznych kąpieli, zabaw na plaży i uroków nadmorskiego krajobrazu. Uczestniczyliśmy też w wielu atrakcjach: zwiedzaliśmy muzeum bursztynu, podziwialiśmy wystawę statków, odwiedziliśmy smoki.  W Discavery Parku widzieliśmy wykonane z klocków LEGO w miniaturze najsłynniejsze budowle świata. Sami też mogliśmy spróbować swoich sił konstruując  wymyślone budowle z klocków. Podczas wycieczki do Sea Parku mieliśmy okazję podziwiać foki szare, uchatki kalifornijskie i foki małe w czasie ich występów. Na wycieczkę do Słowińskiego Parku Narodowego najpierw jechaliśmy bajkową kolejką,  a później płynęliśmy statkiem. Tam oglądaliśmy piękne krajobrazy nadmorskie. Zdobyliśmy Wydmę Łęcką. Później byliśmy w Wyrzutni Rakiet, gdzie oglądaliśmy olbrzymie wojskowe wytwory zbrojeniowe. A wycieczka do Dino Parku to cały dzień niezapomnianych atrakcji: bajkolandia, kino 7D, zamek strachu, labirynt luster, młyńskie koło, zjazdy na pontonach, pole minigolfa, wioska indiańska, płukanie złota, wizyta u Flinstonów i przejażdżka ich pojazdami. I wreszcie ścieżka edukacyjna z mnóstwem wiadomości o florze i faunie polskich lasów. Ponadto były rozgrywki i zajęcia na hali sportowej i nasza ulubiona gra baloniada. Na koniec odbył się chrzest morski, gdzie Neptun po sprawdzeniu naszych umiejętności „wilków morskich” nadał nam nowe imiona.

Wyjazd był  bardzo udany, dzieci wróciły pełne wspomnień i miłych wrażeń.