Wycieczka klasy VI i VII do Jarnołtówka

Galeria » Szkoła » 2017/2018 » Czerwiec » Wycieczka klasy VI i VII do Jarnołtówka

W dniach 4.06 - 8.06. 2018 r. uczniowie klasy VI i VII wraz z wychowawczyniami p. Beatą Lasok i p. Luizą Rybicką uczestniczyli w wycieczce do DWD KAROLINKA w Jarnołtówku.  Placówka realizuje zadania edukacyjne, wychowawcze, kulturalne, profilaktyczne, opiekuńcze, prozdrowotne, sportowe i rekreacyjne. W dniu przyjazdu wyruszyliśmy na zwiad po Jarnołtówku, czyli długi spacer z poznaniem legend Gór Opawskich. Kolejny dzień to całodniowy pobyt w Parku „Rosenau” w Pokrzywnej, gdzie mogliśmy skorzystać z wielu atrakcji : trampolina, karuzela, kino 7D, sztolnia, przejażdżka ciuchcią, park żywiołów, kamienny krąg. W środę po śniadaniu pojechaliśmy do Głuchołaz, gdzie świetnie bawiliśmy się w Paintball Garota. Była przejażdżka na Seagwey'u, zawody w alkogooglach, kin – ball. Później spacerowaliśmy po Głuchołazach, zrobiliśmy zakupy w pobliskim sklepie  i wróciliśmy na obiad do ośrodka. Po obiedzie odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy przedmedycznej, a po kolacji dyskoteka. W czwartek korzystaliśmy z pięknej pogody na basenie "Nad Białką". Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek i pożegnalna dyskoteka. W czasie całego pobytu dzieci brały udział także w nauce gry na bębnach afrykańskich, zabawach integracyjnych "Familiada",  grach i zabawach sportowych. Uczniowie otrzymali na koniec pobytu pamiątkowe dyplomy za czynny udział w zajęciach. Wycieczka była bardzo udana, wszyscy wróciliśmy do domu zadowoleni i na pewno będziemy ten wyjazd jeszcze długo wspominać.